Контакт

Посетете ни лично в Братислава
85101 Bratislava
Po - Pia 10:00 - 21:00
So - Ne 9:00 - 21:00
Predajňu nájdete na 1. poschodí pri Nay Elektrodome (východ z parkovacieho domu, pri eskalátoroch).
Obchod je riadne otvorený počas otváracích hodín.
Na predajni je možné platiť v hotovosti aj bezkontaktne kartou.
ЧЗВ - често задавани въпроси
Списък на най-често задаваните въпроси и отговори, които ни задавате. Ако имате конкретен въпрос, моля, използвайте формуляра в дясната част, на който ще се опитаме да отговорим възможно най-бързо.
Времето за доставка на стоките зависи от нашата складова наличност.
Стоките, обозначени като на склад, изпращаме всеки работен ден. Средното време за доставка чрез избраната куриерска услуга в рамките на България е 2-3 работни дни. При избора на Български пощи средното време за доставка е 2-3 работни дни. Можете да следите състоянието на вашата поръчка с помощта на проследяващия номер, който сте получили на вашата електронна поща.
За продукти, които не са на склад, времето за доставка зависи от производителя/доставчика. Това време за доставка зависи основно от скоростта на транспорт и наличността на стоките в външен склад, който може да се намира и извън България. Особено при настоящите мерки на границите не можем да гарантираме същата скорост на доставка от други страни.
За точна информация относно доставката на такава поръчка не се колебайте да се свържете с нас, било по телефона на номер +421 233 331 056 или чрез контактната форма.
По време на процеса на поръчка имате възможност да изберете от различни предлагани опции за плащане.
Можете да платите за вашите стоки по следните начини:
- Плащане с карта онлайн - чрез сигурен платежен портал. Най-бързият и най-сигурен начин на плащане.
- Плащане при доставка при получаване на стоката от куриер - в зависимост от избрания начин на доставка, е възможно да платите и с карта.
- Плащане в брой при лично получаване - в магазина Lovec- Aupark Братислава.
- Плащане по фактура - подходящо за големи клиенти.
Стоката остава собственост на продавача до пълното й заплащане и получаване, но рискът от повреда на стоката преминава върху купувача при получаването й. Фактурните данни на купувача не могат да бъдат променяни след изпращане на поръчката.
Ако поръчаната стока не отговаря на Вашите очаквания, можете да я върнете обратно. Благодарение на нашия лесен процес за връщане на стоки, ще го направите лесно, бързо и без притеснения.
Процедура за връщане на стоки:
- Можете да върнете стоката до 14 дни от получаването й
- Попълнете формуляра за връщане на стоки
- В последната точка на формуляра качете снимка или сканирано копие на фактурата/касовата бележка и снимка на опакования продукт в оригиналната му опаковка
- Изпратете формуляра за връщане на стоки.
При изпращане на Вашата стока имате две възможности:
- Опаковайте и изпратете стоката за Ваша сметка на адрес:
Shadow Slovakia s.r.o.
Budovateľská 5
940 02 Nové Zámky
Словашка република - Опаковайте и изпратете стоката чрез всяко договорно издаване място на Zásielkovne, при предаване на пакета е необходимо да предоставите на обслужващия персонал нашия идентификационен номер 96565377. Персоналът ще отпечата етикета и ще Ви издаде документ за съхранение на пратката. След получаване на пакета, сумата за стоката ще Ви бъде върната или стоката ще бъде заменена.
Условия за връщане на стоки:
- Датата на изпращане на стоката за връщане трябва да бъде до 14 дни от получаването й
- Трябва да попълните формуляра за връщане на стоки, включително номера на банковата сметка във формат IBAN.
- Стоката не трябва да бъде използвана, трябва да съдържа всички оригинални етикети и маркировки, опакована в оригиналната опаковка, така че да е възможна последваща продажба.
- В случай на установяване на повреда на стоката, имаме право да намалим възстановената сума с разходите, свързани с привеждането й в състояние за продажба.
Допълнителна информация за възможността за връщане можете да намерите в условията за рекламации.
Осигуряването на личните данни на нашите клиенти е наш приоритет. При управлението на интернет магазина KNIFESTOCK обработваме само тези лични данни, които са необходими за създаване на поръчка и са обозначени като задължителни полета в процеса на поръчка - основно име и фамилия, адрес за доставка, телефонен и имейл контакт.
В случай на контакт с нас чрез контактната форма, обработваме само тези лични данни, които са обозначени като задължителни.
Повече информация за защита на личните данни и бисквитките можете да намерите тук.
При нас винаги имате гаранция за най-ниска цена на всички наши продукти. Ако сте намерили същия продукт на склад, на по-добра цена при конкуренцията, напишете ни съобщение чрез контактната форма с линк към продукта и ако е възможно, ще ви предложим по-добра или същата цена.
Гаранцията за най-ниска цена можем да осигурим само ако:
- Става въпрос за продукт, който продавачът има на склад
- Става въпрос за продавач от България
- Става въпрос за неповредена стока
Радваме се да го чуем. Можете да оставите своето положително мнение:
- При конкретния продукт на нашия сайт, който сте закупили
- Heureka - https://obchody.heureka.sk/knifestock-sk/recenze/
- Trustpilot - https://www.trustpilot.com/review/knifestock.sk
- Добавяйки рецензия в Google Maps
Благодарим ви за вашето удовлетворение и очакваме с нетърпение следващата ви покупка.
Имате друг въпрос? Пишете ни
Ако имате конкретен въпрос, моля, използвайте формуляра, на който ще се опитаме да отговорим възможно най-бързо.
Данни за фактуриране
Cabajská 42, 949 01 Nitra
Адрес за връщане на стока
Shadow Slovakia s.r.o.
Budovateľská 5
940 02 Nové Zámky
Словашка република
Обслужване на клиенти
Кол център
Пон - Пет: (8:00 - 16:00)
Имейл
Пон - Пет: (8:00 - 16:00)